ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОНКУРС
на придбання контейнерних установок підготовки води для забезпечення питною водою населення м. Курахове
Рішенням Комітету з управління впровадженням
Стратегії соціального партнерства
від 28.02.2013
ПРОЦЕДУРА
створення та роботи Конкурсної комісії для визначення виконавців проведення робіт і здійснення закупівель в рамках реалізації проектів Стратегії соціального партнерства компанії ДТЕК на 2013-2015 роки
- Процедура створення Конкурсної комісії:
Ця Процедура визначає порядок та критерії відбору виконавців для здійснення робіт і проведення закупівель в рамках реалізації Стратегії соціального партнерства компанії ДТЕК та міста Курахове на 2013-2015 рр. та регламентує роботу Конкурсної комісії, що діє в рамках цієї Стратегії
1.1 Конкурсна комісія створюється з метою визначення виконавців проведення робіт і здійснення закупівель для реалізації проектів Стратегії соціального партнерства компанії ДТЕК та міста Курахове на 2013-2015 рр, у випадку, якщо отримувачем фінансування для їх реалізації є не бюджетні організації та установи. Рішення про створення та склад Конкурсної комісії затверджується рішенням Комітету з управління впровадженням Стратегії соціального партнерства
1.2 Склад Конкурсної комісії (загалом 5 членів Конкурсної комісії):
- Представник корпоративного Центру компанії ДТЕК (кандидатуру подає керівник департаменту із соціального розвитку компанії ДТЕК) – Бірюкова О.Ф.
- Представник ДТЕК Курахівська ТЕС(кандидатуру подає директор) – Бурлака В.В.
- Представник міської влади (кандидатуру подає міський голова міста Курахове) – Падун Р.О.
- Представник громади (кандидатуру подають члени Комітету з управління впровадженням Стратегії соціального партнерства) – Іванов В.Г.
- Представник громади (кандидатуру подають члени Комітету з управління впровадженням Стратегії соціального партнерства) – Царьов В.П.
1.2.1 Голова Конкурсної комісії затверджується рішенням Комітету з управління впровадженням Стратегії соціального партнерства (Падун Р.О.)
1.2.2 Секретар Конкурсної комісії затверджується рішенням Комітету з управління впровадженням Стратегії соціального партнерства. (Лебідь І.В.) – не є членом Конкурсної комісії
1.2.3. Зміни до складу Конкурсної комісії вносяться рішенням Комітету з управління впровадженням Стратегії соціального партнерства
1.2.4. У разі необхідності до участі в роботі Конкурсної комісії можуть залучатися експерти та консультанти.
1.2.5. Увесь документообіг між членами Конкурсної комісії здійснює Секретар за допомогою електронного зв’язку.
2. Процедура роботи Конкурсної комісії:
- Засідання Конкурсної комісії є правочинним коли на ньому присутня проста більшість членів
- Організація і проведення засідань Конкурсної комісії покладається на Секретаря Конкурсної комісії.
- засідання Конкурсної комісії відбувається по мірі необхідності
- При необхідності рішення про позачергове засідання Конкурсної Комісії приймає голова Конкурсної комісії
- Всі рішення Конкурсної комісії приймаються простою більшістю голосів, у тому числі за допомогою електронного зв’язку.
3. Процедура організації та проведення конкурсних торгів (конкурсу).
3.1. Конкурс є відкритим для всіх зацікавлених вітчизняних та іноземних юридичних осіб, відносно яких чинне законодавство України не передбачає відповідних обмежень.
3.2. Конкурс проводиться в один етап за процедурою відкритих торгів. За результатами конкурсу визначається один переможець.
3.3.Рішення про проведення та процедуру конкурсу приймається Конкурсною комісією на 1-му засіданні
3.4.Всю роботу щодо проведення конкурсу та отримання конкурсних пропозицій виконує відповідальний виконавець по проекту.
В разі потреби до цієї роботи залучаються експерти та консультанти.
4. Конкурс розпочинається з моменту публікації повідомлення про нього в засобах масової інформації та мережі Інтернет.
5. Відповідальний виконавець по проекту розпочинає процедуру оголошення та проведення конкурсу для визначення виконавця щодо проведення робіт чи здійснення закупівель по проекту згідно календарного плану та мережевого графіку реалізації проекту в рамках Стратегії соціального партнерства.
5.1.Відповідальний виконавець по проекту готує:
Повідомлення про проведення конкурсу, котре оголошується не пізніше ніж за 14 днів до граничного терміну подання конкурсних пропозицій, оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради і містить такі відомості:
- предмет закупівлі, його технічні характеристики
- кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу
- дата, місце та час розкриття конкурсних пропозицій
- критерії оцінки конкурсних пропозицій
- електронна адреса, на яку надсилати заявки
- номери телефонів для довідок з питань проведення конкурсу
6. Пропозиції конкурсних торгів подаються учасниками конкурсу в обумовлений термін Секретарю Конкурсної комісії, після чого він присвоює їм номери та вносить у журнал реєстрів
6.1.Пропозиції конкурсних торгів повинні відповідати вимогам, зазначеним у конкурсній документації.
6.2.До участі в конкурсі не допускаються учасники, які:
- подали документи не в повному обсязі або такі, що оформлені з порушенням установлених цим порядком вимог;
- подали документи, що не відповідають законодавству України
- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
- розпочали процедуру припинення юридичної особи;
- мають заборгованість із заробітної плати, сплати податків та зборів;
- подали необ'єктивну інформацію щодо пропозиції або свого фінансово - економічного стану;
- не відповідають кваліфікаційним вимогам до учасників Конкурсу;
6.3.До участі у конкурсі не допускаються пропозиції, які:
не відповідають технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
7.Основними критеріями оцінки пропозицій конкурсних торгів є:
- ціна пропозиції
- досвід учасника
- умови оплати
- термін виконання/постачання
- місце знаходження (перевага надається місцевим претендентам) - якщо це є можливим.
8. Процес прийняття рішень:
8.1. Коли термін подачі конкурсних пропозицій завершено, Секретар Конкурсної комісії надсилає отримані конкурсні пропозиції по проекту усім членам Конкурсної комісії для прийняття рішення.
8.2.Кожен член Конкурсної комісії в 5-ти денний термін приймає рішення по визначенню переможця конкурсу. Для цього кожен член Конкурсної комісії надсилає Секретареві Конкурсної комісії заповнену форму - Рішення члена Конкурсного комісії (Додаток 1 до Процедури).
8.3.Переможець визначається простою більшістю голосів членів Конкурсної комісії.
8.4. Секретар Конкурсної комісії отримує Рішення про визначення переможця конкурсу (Додаток 1 до Процедури) від кожного учасника Конкурсної комісії (загалом 5 рішень). Після цього Секретар Конкурсної комісії готує Рішення про визначення переможця конкурсу (Додаток 2 до Процедури) та надає його на підпис голові Конкурсної комісії (разом із 5-ма додатками – рішеннями кожного із учасників Конкурсної комісії). Термін виконання 2 дні, з моменту отримання останнього рішення члена Конкурсної комісії.
8.5. Після того, як голова Конкурсної комісії затвердив своїм підписом рішення Конкурсної комісії, Секретар Конкурсної комісії цього ж дня надсилає копію рішення відповідальному виконавцю по проекту.
8.6. Секретар Конкурсної комісії надсилає усім членам Конкурсної комісії копію рішення Конкурсної комісії разом із 5-ма додатками рішення кожного із членів Конкурсної комісії.Термін виконання – в цей же день, як Секретар отримує підписане рішення від Голови Конкурсної комісії.
8.7. Відповідальний виконавець по проекту, лише після того, як отримає копію рішення Конкурсної комісії про визначення переможця конкурсу приступає до процедури укладання договору та початку робіт по проекту із переможцем конкурсу.Термін виконання - не пізніше 2-ох днів після того, як отримає копію Рішення про визначення переможця конкурсу на проведення робіт чи здійснення закупівель від Секретаря Конкурсної комісії.
9. Обов’язки членів Конкурсної комісії:
Голова Конкурсної комісії:
- Затвердження рішень Конкурсної комісії
- Скликання позачергових засідань Конкурсної комісії
- Контроль за виконанням рішень Конкурсної комісії
Секретар Конкурсної комісії:
-Координація роботи та прийняття рішень Конкурсною комісією
- Інформування про рішення Конкурсної комісії відповідальних виконавців, членів Конкурсної комісії, членів Комітету з управління впровадженням Стратегічного плану соціального партнерства
- Організація засідань Конкурсної комісії
- Ведення протоколу під час засідань Конкурсної комісії
- Ведення журналу реєстрів проведених конкурсів та їх результатів в рамках реалізації Стратегії соціального партнерства.
Члени Конкурсної комісії:
- Участь в засіданнях Конкурсної комісії
- Вчасне прийняття рішень по визначенні переможців конкурсу по кожному із проектів
- Поддержка гражданских инициатив в социальной сфере.
- Поддержка гражданских инициатив в сфере жилищно-коммунального хозяйства.
- Поддержка гражданских инициатив в сфере пропаганды здорового образа жизни и популяризации занятий спортом.
- Поддержка и развитие образовательных, культурных и творческих инициатив.
- Поддержка инициатив в сфере благоустройства города.
- Фонд Конкурса составляет 96 000 грн.
- В рамках Конкурса будут предоставлены мини-гранты в размере до 20 000 грн. на один проект.
- Действующие физические лица-предприниматели и юридические лица из пилотных регионов
- потенциальные предприниматели, желающие открыть собственный бизнес с элементами социального предпринимательства на территории пилотных регионов
Цели конкурса:
- создание внешней благоприятной среды для ведения социального предпринимательства
- стимулирование предпринимательской активности потенциальных и действующих СПД на создание новых рабочих мест
- развитие социального предпринимательства среди потенциальных и действующих СПД
- привлечение потенциальных и действующих СПД к решению социально значимых проблем местных сообществ
- содействие созданию эффективных партнерств (власть, бизнес, общественность), способных совместными усилиями решать социально значимые проблемы местных сообществ
Победители конкурса получат льготное финансирование в размере 50 тысяч гривен на создание социально ориентированных предприятий.
Ожидаемые результаты:
- создание 8 социальных предприятий, которые. в свою очередь, откроют не менее 40 рабочих мест (5 на каждое социальное предприятие)
- создание и укрепление социального партнерства, которое содействует созданию благоприятной внешней среды деятельности созданных предприятий
Заявки (см. Приложение №1) на участие в конкурсе отправляйте до 27 августа 2014 года на адрес электронной почты office@sesp.org.ua с пометкой в теме письма "Конкурс бизнес-планов".
Детальную информацию о Конкурсе можно получить у Ольги Антиповой, эксперта по развитию малого бизнеса и социального предпринимательства Ассоциации СЭСП по телефону 050-347-59-83.
Приложение №1:
для учащихся учебных заведений города
«Мы - за чистый город!»
Создание позитивного имиджа города Курахово, как экологически чистого, благоустроенного города, комфортного для проживания жителей с высокой экологической культурой.
1. Конкурс «Мы - за чистый город!» организуется и проводится Кураховской городским советом при поддержке Общественной организации «Кураховский центр местного экономического развития» и Кураховского городского центра культуры и досуга в рамках программы «Молодежь за здоровое будущее»
2. Конкурс проводится на добровольных началах и является открытым для отдельных учащихся и коллективов общеобразовательных учебных заведений.
• Способствовать росту информированности школьников о экологические проблемы, связанные с бытовыми отходами, и их воспитанию гражданской позиции в деле ответственности за состояние окружающей среды.
• Привлечь внимание широкого круга общественности к проблемам охраны окружающей среды.
• Прививать ученикам, общественности осознание ответственности за содержание в надлежащем состоянии места проживания.
• Воспитывать у детей, молодежи осознанное отношение к полезных дел, способствовать формированию этических взаимоотношений человека с окружающей средой.
В состав жюри входят специалисты в области рекламы и дизайна, руководители студий изобразительного искусства, представители общественных организаций, органов местного самоуправления, учителя СШ и гимназии «Престиж».
Участие в конкурсе могут участвовать учащиеся 1-4, 5-9, 10-11 классов.
Перед юными художниками возникает задача с помощью листа бумаги, красок, или карандаша рассказать о своем родном городе, отразив в работах экологические проблемы города Курахово, отразить родной город, как экологически чистый, благоустроенный, комфортное для проживания жителей с высокой экологической культурой, отразить свое видение и предложения.
2. «Каким я хочу видеть родной город в будущем»
3. «Мои технологии на пользу экологии»
4. «Интересный досуг - чистое окружающей среды»
Работы должны отвечать таким требованиям:
1. Размер рисунка может иметь форму А-3, А-4.
2. На конкурс представляются индивидуальные творческие работы, выполненные в произвольной графической или живописной технике.
3. На обратной стороне каждой конкурсной работы необходимо указать:
4. Название работы, техника исполнения;
5. Фамилия, полное имя, отчество, возраст, название учебного заведения, класс, контактный телефон автора работы;
6.Домашня адрес;
7. Присланные рисунки не оформляются рамкой, паспарту.
Количество работ, поданных на Конкурс от одного участника составляет не более 2 в каждой номинации.
Поданные на конкурс работы не возвращаются по окончании конкурса и будут выставлены в фойе Кураховского городского центра культуры и досуга.
• Полнота раскрытия предложенной темы;
• Уровень владения техникой исполнения, материалом;
• Аккуратность работы.
I, II, III место определяется в каждой возрастной номинации, то есть:
1-4 классы
5-9 классы
10-11 классы
Работы на конкурс принимаются с 03 апреля по 16 апреля 2014 г. Торжественное награждение победителей Конкурса и демонстрация работ победителей состоится 18 апреля в 13-00 в Кураховском городском центре культуры и досуга во время проведения экологической сказки «Прекрасен мир живой природы».
Работы принимаются по адресу:
м. Курахово просп. Карла Маркса, здание №4
телефон для справок: 062-783-39-80, 3-22-48
Оргкомитет конкурса «Мы - за чистый город!»
Конкурс проводится при финансовой поддержке энергетической компании ДТЭК. Администрирует Общественная Организация "Кураховский Центр Местного Экономического Развития".
Цель конкурса – содействие гражданской активности и поддержка общественных инициатив, направленных на решение проблем территориальных общин.
К участию в проекте приглашаются:
- Местные общественные организации, благотворительные фонды.
- Местные культурные, образовательные и спортивные учреждения.
- Трудовые коллективы местных предприятий.
- Коммунальные учреждения.
- Инициативные группы граждан, большинство из которых составляют жители г.Курахово.
- Местные ОСББ.
- Отдельные граждане г.Курахово.
В рамках Конкурса обозначены следующие приоритетные направления деятельности:
- Поддержка гражданских инициатив в социальной сфере.
- Поддержка гражданских инициатив в сфере жилищно-коммунального хозяйства.
- Поддержка гражданских инициатив в сфере пропаганды здорового образа жизни и популяризации занятий спортом.
- Поддержка и развитие образовательных, культурных и творческих инициатив.
- Поддержка инициатив в сфере благоустройства города.
Для участия в конкурсе заинтересованным инициативным группам граждан или общественным организациям необходимо заполнить специальную аппликационную форму (заявка), которую можно получить в Кураховском городском совете или скачать (/gorodsr/zajavka_forma.rar). Заполненную форму необходимо принести в городской совет г. Курахово.
« Апрель 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |